Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Lina Leander - 5 augusti 2013 12:29

Ja.. Det är som en sjukdom ! Sjukdomen sitter fastspikad i mitt huvud & kallad städmani ! Så otroligt jobbig & ibland blir de bara för mycket & påtagligt ! Satt på balkongen innan, drack mitt kaffe & njöt i solen... Då, kom mitt huvud på att de faktiskt står 2 kaffe koppar, två tallrikar & en stekpanna i diskhon, som inte är diskat ! Gick in, diskade & pustade lättande ut efteråt.. Då jag återvände till stolen på balkongen i solen ! För någon som inte har detta krav inprintat i sitt huvud är de säkert ingen match för att tex. skita i disken då & ta de senare. För någon som har detta i huvudet hela tiden, i detta fall jag så är de fruktansvärt jobbigt ibland ! Nog pratat om de ! :) Leo ligger & vilar middag & jag ska ta en kopp kaffe till & njuta i solen ! Vabar idag då Leo har feber :/ Att han aldrig blir frisk ! Ha en fin dag allesammans ! KramLina

Presentation


Mamma, dotter, lycklig, virrig & full av kärlek !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards