Direktlänk till inlägg 6 augusti 2013

Jobbkväll...

Av Lina Leander - 6 augusti 2013 10:32

Som planerat så skulle jag jobbat ikväll. 16.00-21.00 men med tanke på att Leos pappa är på semester med sin familj & jag ensamstående så blev barnvakt inte alls lätt att lösa...
Jag ställde då in mig på att säga att jag inte kan jobba ikväll & bli hemma. Men, sen har jag världarnas finaste föräldrar som alltid ställer upp när dom kan & som en räddning så hämtar dom Leo vid 15.00 & har honom medan jag jobbar.

Att ta mig ann allt jobb jag blir erbjuden är ett måste för att jag ska klara av en månad & underhålla oss i allt som behövs i en familj !
Leo är hos sin pappa varannan vecka men resterande så är han hemma hos mig & att ha en snart 2årig son kräver faktiskt endel. Likaså hyra, el, mat, aktiviteter osv osv...
Går på timmar som uska men har nu under sommaren haft vikariat.
Mina sista dagar på vikariatet gör jag ikväll, imorgon & på torsdag sen är jag tillbaka på min timanställning.

Nu ska ja vila & ladda upp för jobbet efter 1 veckas semester medan Leo sussar han också :)

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Leander - 6 augusti 2013 22:17

Hemma efter kvällens jobbpass ! Alltid lika underbart att mötas av min goa kollega Ann när man kommer & de visar sig att det är hon & jag som jobbar kvällen :) Hon är så go ! Helt underbar. Vi har alltid lika kul när vi jobbar tillsammans & allt fl...

Av Lina Leander - 6 augusti 2013 07:52


God morgon ! Idag var vi uppe med tuppen, minst sagt. 05.15 helt riktigt. Men vad gör de med Morgonsol, kaffe & glada ungar ? :) Ingenting ! Igår blev de lugnt på dagen för att sen bege oss ut till V. De blev matlagning i form av Korvstroga...

Av Lina Leander - 5 augusti 2013 12:29

Ja.. Det är som en sjukdom ! Sjukdomen sitter fastspikad i mitt huvud & kallad städmani ! Så otroligt jobbig & ibland blir de bara för mycket & påtagligt ! Satt på balkongen innan, drack mitt kaffe & njöt i solen... Då, kom mitt huvud på att ...

Presentation


Mamma, dotter, lycklig, virrig & full av kärlek !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards