Direktlänk till inlägg 6 augusti 2013

Fin morgon & ledig dag !

Av Lina Leander - 6 augusti 2013 07:52

God morgon !
Idag var vi uppe med tuppen, minst sagt. 05.15 helt riktigt.
Men vad gör de med Morgonsol, kaffe & glada ungar ? :) Ingenting !

Igår blev de lugnt på dagen för att sen bege oss ut till V.
De blev matlagning i form av Korvstroganoff med ris :) Himla gott ! Maten åt vi ute på altanen.
Är det sensommar så är de ! Då ska man verkligen ta vara på den & med sommarvädret vi haft iår så kan man inte göra annat än att njuta ! :)

Blev lite lek för barnen med studsmatta, cykling & lite trix..
Stora Leo försöker sig på att göra trix med sin BMX :) Det gick bättre & bättre men med en pappa med lite för lite tålamod va de gäller att lära dig saker så tog han cykeln i egna händer & försökte sig på att trixa !
Han visade " Hur de ska gå te !! :p "
Haha ! Han lyckades väl något sådär...

Nu är jag & Leo hemma hos oss & han sitter på sitt rum & målar :) Finns de ett bättre sätt för en rastlös onge på morgonen än att rita & måla ??!
Tror inte de ;)

Kram & ha en bra dag ! :)

Lina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Leander - 6 augusti 2013 22:17

Hemma efter kvällens jobbpass ! Alltid lika underbart att mötas av min goa kollega Ann när man kommer & de visar sig att det är hon & jag som jobbar kvällen :) Hon är så go ! Helt underbar. Vi har alltid lika kul när vi jobbar tillsammans & allt fl...

Av Lina Leander - 6 augusti 2013 10:32

Som planerat så skulle jag jobbat ikväll. 16.00-21.00 men med tanke på att Leos pappa är på semester med sin familj & jag ensamstående så blev barnvakt inte alls lätt att lösa... Jag ställde då in mig på att säga att jag inte kan jobba ikväll & bli...

Av Lina Leander - 5 augusti 2013 12:29

Ja.. Det är som en sjukdom ! Sjukdomen sitter fastspikad i mitt huvud & kallad städmani ! Så otroligt jobbig & ibland blir de bara för mycket & påtagligt ! Satt på balkongen innan, drack mitt kaffe & njöt i solen... Då, kom mitt huvud på att ...

Presentation


Mamma, dotter, lycklig, virrig & full av kärlek !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards